Er du klar for Performance Konferansen 2015?

Saga Kino Oslo

28 aug 2015 Er du klar for Performance Konferansen 2015?

Hvert år samles alle som jobber med Performance Marketing på Performance Konferansen. Her står resultatbasert og lønnsom markedsføring i sentrum gjennom hele dagen. Det kan du dra nytte av.

Flere eksperter innen en rekke fagområder, som Google AdWords og Programmatic-Annonsering, Sosiale Medier, Gamification, SEO og YouTube, vil holde foredrag med oppdatert kunnskap og innsikt for å gi deg inspirasjon til din egen markedsføring.

Performance Konferansen arrangeres av bransjeorganisasjonen INMA.

Når og hvor er Performance Konferansen 2015?

Tid: 10. september fra kl. 08.45
Sted: Saga Kino, Oslo

Programmet for Performance Konferansen 2015

Synlighet vil være tilstede med flere av våre ansatte. I tillegg skal Thomas Lien holde foredrag om mulighetene for annonsører på YouTube, og Erik Storm skal holde foredrag om tips og triks i Google AdWords.

Hvem vinner Performance Awards?

Det skal også deles ut Performance Awards innenfor flere kategorier. I år er kategoriene:

  • Singelkanal
  • Multikanal
  • Analyse
  • Innovasjon
  • Gamification

Alle bidragene blir sendt inn på forhånd og vurderes av en jury. Det er strenge krav til dokumentasjon av hvilke mål, tiltak og resultater som er blitt skapt.

Dette er juryen i årets Performance Awards

Dele Performance-kunnskap

Det er en rekke erfarne foredragsholdere som skal holde inspirerende og informative innlegg på Performance Konferansen.

Performance Marketing er definert som markedsføring hvor du kan regne ut verdien av tiltakene innen 12 måneder. Det inkluderer en rekke handlinger, kanaler og kampanjer. Gjennom foredrag og caser skal det deles kunnskap, erfaringer, tips og triks.

Ekspertene du kan treffe på Performance Konferansen:

Dennis Yu – Blitzmetrics
Marianne Otterdahl Møller – Making Waves
Jostein Magnussen – Netlife Research
Maren Volsdal Skirbekk – Bouvet
Sigurd J. Vik – RED Gruppen
Agnete T. Pedersen – iProspect
Erik Storm – Synlighet
Monica Arthurson – BraSøk
Magnus Nilsson – Red Performance
Kristin Brimi – Mediacom
Peter Karlsson – Delta Projects
Tone Helene Angsund – McCann
Thomas Lien – Synlighet
Andreas Hautau – Amedia
Lars Kristian Flem – BEKK
Jørn Reidel – Neolab
Anders Nymoen Valseth – iProspect
Alexander Grimstad – Fanbooster
Thor Fjeldberg – Creuna
Trond Lyngbø – MediaCom

Vi gleder oss til å treffe deg på Performance Konferansen 2015. Meld deg på konferansen her!

 

Avatar
synlighet
wordpress@synlighet.no