Performance Day 2011 – Scandinavian AdNetworks med Ørjan Hanssen, Eniro Norge AS

15 jun 2011 Performance Day 2011 – Scandinavian AdNetworks med Ørjan Hanssen, Eniro Norge AS

 

Kvasir.no har droppet firmakatalogen og konvertert alle kundene til sponsede lenker og betaling pr klikk. Samtidig har Eniro lansert Scandinavian AdNetworks, som omfatter distribusjon av de samme sponsede lenkene gjennom mange andre kanaler. Ørjan oppdaterer deg på hva som har skjedd og hva dette betyr for deg som annonsør.

1 Endringr det for deg som annonsør

Ting skjer fort! Du må henge med! Du har et stort epletre i hagen og du får mange flotte epler og du gir bort til venner og familier. Over tid skjer det endringer og du får mindre epler. Du må gjøre noe, men hva?

Kvasir har flyttet opp de sponsende lenkene høyest opp på treffsiden ved søk, samt inkludert firmaoppføringer fra Gule Sider.Det er også kommet sponsede lenker nederst siden på Gule Sider.

Tall fra INMA viser en eksplosiv utvikling av Adspend ved søk.

 

2 Utvikling gjort av Eniro

  • Ny tekninsk plattform
  • Lanserte Scandinavian AdNetworks – nordisk satsning
  • Støtter søke-og kontekstuelt nettverk
  • Self-service og full-service
  • Mobil og andre «nye» formater
  • Grunnlag for utvidet nettverk av partnere

3 Kunde

Hva betyr dette for deg som kunde?

Du kjøper ikke annonsering av Kvaisr lengre, men av Svandinavian AdNetworks

Kvasir er en viktig del av nettverket, men berddet blir viktig

Mulighet for:

Coverage på under 50% i dag (søk)

Hos oss er det bra trykk i hodet, men i magen og halen kan dere som kunde annonsere til minstepris da vi forsatt mangler annonsører på over 50% av trafikken.

Det du kan gjøre hos Adwords kan du også gjøre hos Eniro.

 

 

 

Avatar
synlighet
wordpress@synlighet.no